Sťažnosť
Vaša objednávka bola poškodená, neúplná alebo nekonzistentná s ponukou?
Nebojte sa – tento problém vyriešime. Prečítajte si, ako podať sťažnosť krok za krokom.
Proces sťažností
![](/data/include/cms/cms_img/ikony_reklamacja/1.png)
Pripravte si informácie potrebné na vyplnenie formulára:
- objednávateľ
- popis a fotografie ilustratívny problém
- informácie o počte poškodených prvkov
- správa o poškodení nosiča
- informácie o nároku
![](https://www.golddoor.pl/data/include/cms/cms_img/ikony_reklamacja/2.png)
Kompletné informácie zasielajte na obchod@golddoor.sk. Nezabudnite správy obsahovať všetky potrebné informácie, dokumenty a fotografie. To umožňuje rýchle a funkčné úvaha sťažnosti.
![](https://www.golddoor.pl/data/include/cms/cms_img/ikony_reklamacja/3.png)
Správa sa odošle na oddelenie kvality a začne sa proces overovania správy. IN špeciálne prípady maximálna doba vybavenia reklamácie je 14 dní.
![](https://www.golddoor.pl/data/include/cms/cms_img/ikony_reklamacja/4.png)
Rozhodnutie o reklamácii sa oznamuje e-mailom.
![](https://www.golddoor.pl/data/include/cms/cms_img/ikony_reklamacja/5.png)
Ak bude reklamácia schválená, plníme dohodnutú reklamáciu.
Preštudujte si všeobecné ustanovenia Úradu pre hospodársku súťaž a ochranu spotrebiteľa týkajúce sa práva na sťažnosť Reklamácia tovaru (uokik.gov.pl)